Några veckor i tvåan

Gått några veckor i tvåan nu.. redan jobbigt med uppgifter osv.. och det är så tomt här nu när Emil är på praktik :,C </3 Men ja... en vecka är slut och bara en kvar tills Emil kommer tillbaka<3

Idag var det allmänhetens dag på skolan. (EN LÖRDAG). Jag och Teresia hade hand om fiskdammen, vilket blev lite jobbigt.. Jag blev sjuk idag.. ganska regält. Jag vaknade mitt under natten med ont i magen och sedan hade jag hemsk huvudvärk, illamående, snuva och halsbränna på morgonen. Jag sa till Teresia att jag kunde stanna fram till lunch, vilket jag gjorde. Så jag stack tillbaka hem vid 13 tiden för att packa ihop och vänta in tills pappa kommer och hämtar mig. 

Så nu i helgen blire vila, sova och försöka plugga ^^

Sedan berättade mamma att Sotis ska på operation för höften på måndag, vilket känns skönt så hon slipper smärtan i höften. Medan kommer jag troligtvis vakta Jazzi, så hon inte blir så orolig. 

Men ja, nu ska jag fortsätta ta det lugnt.. seeya!

 

Kommentarer
Postat av: FrankDic

Our team is experienced in providing landlord certificates, ensuring that your rental property meets all necessary safety regulations. https://forums.hostsearch.com/member.php?209014-mackenzie_sande - Immersion Heaters...


Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0