Funderingar över min blogg

I DONT KNOW WHAT TO TALK ABOUT ON MAH BLOGG!!!
Ja, precis som jag sa ovan.. *host*
Jag finner inget intresse av att skriva på bloggen, för jag har ingenting att skriva om. Jag tycker inte mitt vardagsliv är särskilt intressant. 
Det ända jag tycker om att prata om är:
* Vocaloid
* Cosplay
* Anime
* teckningar jag gjort 
* Konvent
m.m


Men jag känner sådär att om jag skriver om det så kommer INGEN vilja läsa, jag är så ointressant osv.. 
(Negativa tankar)
MEN JAG SKA SÅ SKITA I ER ALLIHOPA SOM TYCKER JAG ÄR EN IDIOT!! OwO (Positiva tankar) 
Jag ska börja fokucera lite mer på bloggen och börja skriva om mitt intresse! 

Även om folk inte förstår sig på mina ''jävla'' smileysar så gör jag det..
Jag kommer skriva om:
* Mina cosplays jag har nu
* Min Tenshin cosplay som jag ska fixa iordning
* Vocaloid
* konvent jag ska på och som jag varit på
* Smink och utseende
* Problem osv ^^'' (sounds like Im gonna write a sad story, but no)

Sååååå.... ja...
Kommer troligtvis börja på nästa blogg inlägg.. just nu måste jag fortsätta på mina läxor innan vi sticker till gymmet och... ja... tränar. o.o

Sayonara~!

Kommentarer
Postat av: Den dryge

Det är bara att köra på och skriva om det DU är intresserad av! Sen är det upp till läsaren om han eller hon gillar det eller inte xD

Svar: Ska försöka! owO
Melissa Broström Stenberg

2014-01-17 @ 13:31:07
URL: http://beejay.blogg.se/

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0