Blicka tillbaka på år 2013

Jaha. Så var det ett nytt år nudå. 2014.. Hoppas det blir ett bra år :3


Januari: Tog den (ursäkta språket) Jävla livmorderhalscanser sprutan.. -w-'' Tror det var den andra sprutan.

Februari: Jag gick på Närcon Vinter och träffade mängder med nya och toppen människor OwO Ser fram emot nästa NCV >w< 

Mars: Kommer tyvärr inte ihåg vad som hände under månaden Mars.

April: Jag fyllde 16 år ;3 Fick 2000 kr hemma hos pappa och Närcon 2013 biljetten av Mamma och Gunnar :3
Teresia sov över och vi gick upp till Bergetskolan med lilla fluffbollen sotis och tränade brännboll >w<
Sen tittade jag klart på Walking dead säsong 2 :3
Vi gjorde en musikvideo som nått 4000+ visningar >w<

Maj: Tog den sista gardesilsprutan (livmorderhalscanser) 
Sen åkte jag till Foxcon och träffade Rin-chan, Len-Kun och Akaito-san och många andra QwQ Saker Foxcon QwQ

Juni: Gick på finmiddag på skolan för alla 9:or och så slutade jag högstadiet och åkte till grönalund >w<

Juli: Närcon 2013 och DILARA!!! OWO Rolig månad QwQ

Augusti: Började på bästa gymnasieskolan (för mig) Stiernhööksgymnasiet 

September: Vi åkte till kolmården O3O

Oktober: Halloween fest på skolan O3o

November: Min mac gick sönder och jag hamnade efter med lite skolarbete ( Kommit ikapp xD ) och sen köpte Mamma biljetten till NCV 2014 owo

December: Målade på en mjukisjacka jag köpte i borlänge så jag kan cosplaya Gumi Matryoshka nu >q<
Sen vare julafton >w<


Jaja -w-'''
Heråå...







Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0