Förkyld mm

 
Well.. vart ska jag börja. Jag har ju inte skrivit på väldigt länge, tänkte att det var dags igen. Jag har ju gått ett tag på Stiernhööksgymnasiet nu och jag är grymt glad över att jag valt just den skolan. Jag har träffat så många nya människor och fått så många nya kompisar, men jag saknar ju såklart mina gamla kompisar men dom kommer jag fortsätta träffa då jag kan. Men annars har jag det bra, har inte riktigt kommit in i det där ''pluggandet'' men jag försöker att inte hamna efter. För det skulle vara väldigt väldigt väldigt dåligt. Men just nu har jag typ bara 3-4 uppgifter att göra, Engelskan är nog den jag ska börja på, sen Ekosystemet och sen Kaninrasen och ja, det sista vet jag inte riktigt nu.
Jag har inte orkar plugga idag p.g.a förkylningen som drabbat lilla mig ;3; <3
Jag fick lov att ta ledigt idag och imorgon så nu är jag hemma hos min pappa och jag kommer försöka ta det lugnt under helgen så jag hinner bli frisk för jag vill inte att min grupp ska behöva arbeta utan mig. 
Men ja, igår red jag på en häst för första gången, tror hon hette Csillac eller något sådant och jag säger bara det här... ''Inte igen''. För när jag skulle sätta mig på henne så började hon hoppa runt samtidigt som läraren höll i henne, jag fick panik men försökte hålla mig lugn. vi gick några steg och så gjorde hon om det igen. Jag vela ner hela tiden när jag gick runt med henne. Sen fick jag köra söta lilla Fritz <3
Han och Tablå är dom hästarna jag tyckte mest om <3 för dom var så mysiga att krama om >w< <3
Men nu ska jag gå och lägga mig, var inte mycket att skriva precis.. Sweet dreams~

 

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0