Trasig dator, NCV och kakor

Tänkte skriva lite mer nu, ska försöka komma in i ''bloggandet'' lite. 
Jo.. förra veckan.. gick min mac sönder. Jag har ingenting gjort. Dom trodde det var glapp i skärmen för den vela inte starta när datorn var igång, så nu har dom haft den i en vecka och jag kommer efter med skolarbeten. Ingen jävla hit precis... men jag ska börja skriva på våran nya uppgift vi fick idag under sällskapsdjurslektionen.. någon  kaninsjukdoms uppgift, jag fick kaninsnuva.. men jah..
Om två timmer (troligtvis lite mindre när jag postat det här) så släpper dom blijetter till NCV <3
Det ska bli så jävla kul att få åka iväg på NCV igen. Jag träffade så många speciella människor där och jag hoppas jag kommer få träffa många fler <3 
Jag kommer ju gå som Yuno och Gumi under NCV. Det är så kul att cosplaya!! >w< <3
 
Jo! Klassen har ju börjat sälja kakor (t.ex Mormors choklad fran, lillebrors bästa) för vi ska försöka samla ihop till en resa tills vi går i trean. Vi har redan lyckats sälja ganska många, och fler skare bli. Vi säljer ända fram till 6 december. Varje burk kostar 50 kr styck och man får ungefär 500 g i varje. Så jag funderar ju om man ska köpa lite kakor till julklappar åt några ;) <3
Men dom kanske inte blir så glada som får dom, men jag har inte så mycket pengar att spendera på andra saker </3

Men nu ska jag återgå till mina andra uppgifter (att planera julklappar och sen skriva lite texter osv)
 
Go' kväll på're ;3 <3

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0