Läxor, Prov och Konvent

Känns ganska skönt att man började plugga igen.. förut hade jag ju ingen lust och tänkte ''ääh, kan skjuta fram det lite''... ursh va dum jag var. Istället sitter jag upp till 00:00 och pluggar.. Men nu under veckan kommer jag troligtvis inte behöva det. Har inte lika många läxor längre. Bara typ ett prov på onsdag, en engelska uppgift jag ska skriva lite bättre på, svenska uppgifter (2 st) Östersjön och sen instuderingsfrågor ^-^<3
Jag tror jag kan klara det! :D

Just nu sitter jag och pluggar till provet. Ska läsa typ 16 sidor eller något. Men det går ganska bra. Snart kommer pappa ropa upp mig så ska jag övningsköra för andra gången. Tror det kommer gå bra. Har ju kört traktor nyligen så. 

Sen om 8 dagar släpper dom biljetter till Närcon Vinter<3

GUD!!LÄNGTAR SÅ MYCKET!! OWO<3
 
Yuno Gasai, Gumi och troligtvis Tenshin kommer till Närcon Vinter ;3 <3

Saknat att gå på konvent så mycket QwQ<3
 

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0