Första provet

Nyss så hade vi vårt första prov, i matematik. Jag tyckte det gick jätte bra för mig, hoppas det verkligen gjorde det. Svarade på alla frågor men fastnade väl på några stycken. Jag försökte skriva så mycket som möjligt så Henrik verkligen kunde se att jag kan det här. Men jaja, många läxor måste jag göra, som t.ex Kaninrasen som ska vara inne nästa vecka och sen Ekosystemet. Men annars är jag typ klar. 
Jag fick lov att sitta uppe igår kväll till klockan 01:00 för jag pluggade och innan tittade jag på ett avsnitt av Bron som jag missade i söndags. Jag är lite trött i huvudet och så men jag klarar mig nog väldigt bra. (i hope)
Imorgon kommer vi köra Traktor för första gången här, är väl lite nervös för det men jag kommer klara det. 

Sen under helgen kommer jag åka ner till Falun och bo hos min storebror Mattias tillsammans med Sotis och Jazzi. Ska bli riktigt kul att umgås med Mattias igen. 
Mycket mer har jag inte att säga förutom att jag fortfarande trivs här på skolan.. det kan man se i mitt rum. *host host* 
Snart så ska jag gå och äta lite middag (pizza + efterrätt)
Sayonara Minna-san~

(Ryuoko and Mikisugi från Kill la kill. En riktigt weird men rolig anime)
 

Kommentarer
Postat av: Madde / Livet som mamma och lärare

Härligt att du trivs :). Tänkte åka och hälsa på er en sväng imorgon :).

Svar: Oh! Det hade varit roligt! :D
Melissa Broström Stenberg

2013-11-08 @ 11:36:10
URL: http://www.saramadeleine.Se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0