Random stuff again :)

Just nu sitter jag framför datorn efter att ha kommit hem från lite shopping i Mora med pappa. På vägen dit så stannade pappa till hos någon för att betala några pengar som han var skylldig dom som tack och då var det en liten pojke på 5-6 år som sa till pappa att han såg ut som en baseboll spelare. Det gjorde verkligen min dag XD Jag satt och skrattade tyst i bilen, det var väldigt kul att höra xD
Sen i Mora svängde vi in på kaphal (hittade inget) sen in på ÖoB (hittade inget heller) och sist in på maxi där jag köpte lite saker som jag behöver >w< 

För på Fredag ska jag ju åka ner till Örebro för att gå på Foxcon.02. Och jag är jätte nervös QwQ Åka själv, så långt xD Men jag klarar nog av det. Jag ska ju träffa några kompisar där och jag tror jag kommer ha 100% roligt där QwQ Jag längtar som fan! Peppen är på hög nivå och jag kan knappt sitta en minut utan att ätnka på foxcon xD

Sen i förrgår tog jag den sista gardesilsprutan eller vafan den nu heter. Jag behöver ju inte veta det längre XD 
Det känns fruktansvärt skönt QwQ Jag hatar sprutor XD

Sen på onsdag så ska jag äntligen noppa mina ögonbryn nere hos frisören. Jag är lite nervös för det ^^'' Men jag klarar det :3 Det kostar ju bara 65 kr xD Såååå ja :) Sen måste ju jag ge pengar till skolan så jag får åka med till Grönalund om 3-4 veckor. Vilket kommer bli jätte kul. Jag kommer då gå såklart med Helin och Teresia. Mina pengar börjar försvinna nu, märker jag XD Jag har typ bara 2500 kr kvar eller nå QwQ Sen ska jag ju köpa massa saker. XD Jag väntar ju på min skoluniform som troligtvis kommit fram men det vet jag inte säkert. Men jag hoppasQwQ För jag vill ha den innan foxcon XD Annars går mina cosplayplaner åt skogen XD

Men jah, nu måste jag återgå till mitt författarporträtt >w< 
HA DET BRA UTE I DET VARMA FRISKA VÄDRET!! :3

(skriver efter att ha skrivit allt ovan)
I have my shooluniform now QwQ



Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0