Peppen på hög nivå

ÄNTLIGEN!! 
Japp! Äntligen!! På Fredag bar det av mot Foxcon för att cosplaya, köpa saker och givetsvis träffa kompisar! Speciellt Rin-chan, Len-Kun och Akaito-san >w< Det ska bli så kul att få åka på konvent igen!! QwQ 

Peppen är på höööööööööööög nivå! och nu när jag lagt pengar i plånboken har jag bara 1500 kr kvar här hemma QwQ <3 Hoppas pappa betalar allt för grönalund XD Hahaha
 
Men ja, just nu packar jag för fredag och jag väntar på att mamma ska komma hem.. ^^''
Mer ville jag nog inte säga :3
Förutom att So arbetet suger ^^''

TACK OCH ADJÖ!!

Förra Helgen jag:

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0