Lite blandat

(BILD) - Amnesia killarna i klänning <w< Grr~


Idag har jag pluggat Biologi ungefär hela dagen.. Men jag har läst och förstår inte så jag måste nog läsa igenom HELA kapitlet innan jag ska förstå något >x< URSH.. Jag tycker inte om att läsa så XD Men jaja. Skola om 3 dagar (om man räknar med idag) och då på Måndag börjar redovisningarna på svenskan och jag kommer göra bort mig. För jag har en SUPER scenskräck XD haha.. Jag skakar i hela kroppen när jag står inför folk ^^'' Men jag hoppas det går bra :3 Det är rätt lite jag ska säga ^^'' Sen har jag Matte nationella på torsdag med jag tror inte jag behöver plugga till det för jag vill hellre plugga till Biologin. För första delen av matten gick väldigt bra så jag är inte så orolig längre. <3
Sen förra veckan under idrotten körde vi brännboll och jag gjorde två gånger HOME-RUNS! OWO och sen fångade jag en skit snygg enhandslyra ;3 Woofff~ <3  (jaha, nu har jag blivit en hund xD )

Sen har jag typ lyssnat på Gumiya x Gumi låtar hela dagen xD För dom är så fina tsm QwwQ Jag älskar Gumiya och Gumi <33
Puss på dom <3
 
Mer tror jag inte att jag ska skriva >w< Hahaha~

Gumi x Gumiya <333 Puss <3



Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0