Dagbok a.la Tenshin

 



Hello everyone! Konnichiwa minna! Hej Allihopa! Goodday everyone! ;3 Im bored >w<
 
Well, jag kanske ska berätta hur det går och vad som händer osv. ^^''
 
SKOLAN
Det går mycket bättre för mig i skolan nu än vad det gjorde förr. Min No lärare sa dessutom att om jag gör jätte bra ifrån mig på collaget och provet så kanske jag får ett B i biologi OWO Im sooooo happy! OWO
Sen gick det jätte bra på Matte Nationella! Fast jag vet dock inte betyget ännu eller om jag har helt rätt ^^ Det är bara två matte nationella kvar (ett muntligt och ett prov på torsdag). Jag tror det kommer gå jätte bra! O3O
Men allt sket sig fortfarande på Muntliga Svenska och Engelska >x< Jag hoppas jag blev godkänd åtminstone xD haha
Sen tror jag inte det var så mycket mer om skolan ^^'' Har inte hänt särskilt mycket.

PLANER
Japp Mina planer! Först och främst så är det att jag ska skaffa min Yuno Gasai Cosplay längre fram. Men nu har jag skaffat en svart skoluniform för min Gumi - coward monthblanc cosplay OwO
Jag hoppas den passar och kommer innan sista Maj ^^

ANNAT
Jag håller på med ett litet projekt om jag ska kalla det så Ow<
Jag håller på med en manga som ska ha genre Fantasy, Äventyr, Yuri, comdey, action bla bla bla xD haha
Jag har gjort klart EN sida typ bara hundra kvar XD Haha
Men jaja ^^ 
Jag ska också (jag är superhedrad och glad och nervös) vara med i en Live action med Rin, Len och Akaito QwQ Jag är skit glad för det QvQ Jag kommer ju naturligtvis vara Gumi ^^ <3

Låten blir Invisible med Rin och Gumi (en väldigt cool och häftig låt) och jag är så nervös ^^'' För varje gång jag e framför en kamera så brukar det jämt bli att jag blir så nervös att jag börjar göra olika miner xD Men jag hoppas det inte händer X3

Men jaja! Ha en trevlig dag/kväll! ^^


Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0