Blandad skit som vanligt

Jaha.. Snart var Nationella helt över då.. Bara Matten kvar..
Jag sumpade ju såklart Engelska Muntliga och Svenska Muntliga. Fick troligtvis bara E (kanske inte ens det)
Men jag fick iallafall E på Beep-testet. Men då blev jag istället på dåligt humör då pappa klagar på min kondi.. Jag mår typ redan dåligt över att jag inte har någon stor kondi, men jag vill inte att folk bara ska klaga på det också.. >x< Dumma pappa ;____;
 
Men annars är det väldigt bra, mina kompisar har det bra och skolan börjar närma sig sitt slut och jag ska snart börja övningsköra (DÅ VILL JAG KÖRA NER I DICKET!!!)
 
Jag fick dessutom beröm av min engelska lärare för texten jag skickat in! Det gjorde verkligen min vecka jätte bra! Jag är jätte lycklig över det! <3 Jag känner mig stolt över mig själv för det ^^ <33

yeah... I think thats all ^^ <3

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0