Tillbaka från Foxcon QwQ



Tillbaka från Foxcon QwQ <3
Jag hade jätte kul nere i Örebro och jag träffade mängder av trevliga konventare QwQ <3
Jag saknar dom redan ^^'' <3

Jag gick vilse första kvällen tillsammans md Rin och Len och vi gick runt i ungefär 2 timmar i mörkret xD Bara för att Jag och Len sa båda vilken väg vi tyckte vi skulle ta, medans Rin tyckte vi skulle gå tillbaka till konventet men nej xD Gumi och Len var inte med på det då QwQ Vi gick jätte länge tills vi kom till någon skola och då vände vi om XD Haha.. 

Sen filmade vi Invisible live action och det var jätte kul! OwO 
Tack så mycket Rin, Len och Nyanne för att jag får vara med i eran video QwQ <3

Men nu är jag hemma och dagen har bara varit skit..
Försovde mig 2 timmar och sen när jag kommer ner till skolan får jag reda på att mitt Biologi-collage grejen inte når till ett C när det var ett JÄVLA C-A uppgift.. SÅ jag blev jätte ledsen och börja gråta (Öppen människa) och begav mig hemåt. (Frågade min lärare först och hon sa det var okej)

Sen idag ska jag hem till mamma igen och det kommer kännas skööööönt QwQ <3
Saknat dom ^^ <3
 
 
Men nu ska jag gosa med min dango ^w^<3

BAAAAAI!
 
p.s
Jag hade med mig 800 kr och har kvar ca 80-90 kr kvar ^^'' 
Köpt mest mat/godis hehehehe... ^^
 

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0