A lot again

Glömde skriva bloggen för någon vecka sedan. Då jag slutade 9an och åkte till grönalund. 

Först vill jag berätta om min avslutningsmiddag.
När jag kom hem från en jobbig dag i skolan, då vi fått springa runt och gjort gruppaktiviteter med våra klasser, så sov jag i någon timme. Sen vaknade jag och duschade och sminkade mig. Sen lockade min mamma mitt hår och jag blev väldigt nöjd med det. Sen lite innan klockan 18:00 gick jag ner och mötte Helin och Teresia på vägen dit. Vi tog lite kort och sen gick vi vidare. När vi var framme stod vi en bit ifrån alla andra, i skuggan och väntade på att få komma in. Dom öppnade och bjöd oss på någon konstig men god bål och chips. Sen när klockan var omkring 18:15 eller nå så öppnade dom in till matsalen och vi satte oss ner och allting började. Vi fick kycklingfile med potatisgratäng, vilket var gott men efterätten som var chokladkaka med grädde var godare ;3. Sen uppträde alla klasserna i 9an på scenen (I ett hus vid skogens slut) vilket min klass. Sen uppträde lärarna sin version, värsta Rappen som blev en hit. Sen dansade vi tills klockan 00:00.
 
Dagen efter var det brännbollstunering och det blev ''oavgjort'' otjenna alltså >-< Sen åkte jag in till Mora med mamma, Gunnar och pia och mamma köpte mig en vit, nit jacka >w< JÄTTE SNYGG!! OWO
 
Sen skolavslutning. Den sista tiden tillsammans med alla i skolan. Sista tiden man går in i kyrkan för att någon ska önska än en god fortsättning. Jag satt stilla där och när dom delade ut stipendium så ropade dom upp Teresias namn i Biologi. Hon gick glatt fram och jag satt kvar och var jätte glad för hennes skull. Sen kom dom till bild stipendiumet. Först ropade dom upp Josefines namn och efter det... Mitt.. Jag fattade det knappt själv. Jag reste mig upp från min bänk och gick med snabba steg fram mot rektorn som räckte fram mitt stipendium. Jag tog nervöst emot det och sen skakade jag hennes hand och Ann-sofie tog en bild på oss två. Sen gick jag förvånad tillbaka till min plats. När vi kom ut grattade mamma och Gunnar mig med en kram. Sen kom Farmor och pappa och farmor kramade mig längeeeeee... Sen kramade pappa mig. Dom var stolta QwQ <3<3<3<3
Sen tog dom kort och vi skyndade oss iväg mot skolan för våra betyg. (tänker inte snacka om dom)
 
Vi kramade adjö till alla lärare och sen köade i någon timme på bussen. Sen bar det iväg mot grönalund! 
Vi åkte rätt mycket men en blixt slog ner och dom stängde ner några karuseller en stund och det regnade som fan. ^^ Hade jätte kul med Helin och Teresia <3
TACK TJEJER!! :D <3
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0