Saker.. XD

Ja som ni redan vet så fick ju jag en Närcon Vinter biljett utav mamma och Gunnar i KULklapp xD
 
Jag blev så överlycklig :3
Jag fick desutom pengar till tågbiljetten som vi nu har fixat med. Det blev bara 395 kr. Väldigt VÄLDIGT billigt. Trodde det typ skulle kosta 700 kr. Men vi hade tur. SÅ det blir 06:30 på fredagmorgonen ska vi med tåget ner till sala och sedan byta i Linköping och sen hem vid typ 12:59 , tror jag det var, på söndag. 
längtar fruktansvärt mycket. Jag har typ redan bestämt vad jag ska ha med mig. Jag kommer ha med mig min nya filmkamera och filma cosplayare igen och göra en till video (FAST BÄTTRE). 

Jag har beställt en klänning som är jätte söt och en peruk som JAG tycker är snygg. 

Jag hoppas dom hinner komma. men troligtvis inte. 

Imorgon ska mina kompisar sova över.
 
Märkte hur mycket klockan va..
MÅSTE DUSCHA!!

Syns :3 <3

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Kul :). Hoppas du får roligt med kompisarna med :)

2013-01-25 @ 06:45:25
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0