Jaha :)

Jaha :)
Nu har kompisarna nyligen stuckigt hem och jag sitter här själv och skriver blogg. 
Jag har väldigt ont i magen efter Kebaben, Godiset, popcornen och drickan. 
Jag är ganska trött också men det kan man nog förstå. Vi började titta på film vid halv sju och sen slutade vi titta på film vid klockan två på natten. Vi tittade på två komedifilmer, tre skräckfilmer och sen en action film. 
 
Nu ska jag nog duscha och klä på mig och sen kanske städa om jag orkar. Måste hinna göra klart SO uppgiften också. Imorgon kommer jag åka hem till mamma och sen nästa vecka äre vanlig skoldag.
 
Jag tog min andra livmodershalscanser sprutan i torsdags. Det gör fortfarande ont i min arm. Det är därför jag hatar att ta sprutor, Dom har nålar som går in i hudet, sprutar in något äckligt vaccination, sen får man ont i armen.
 
Men jaja..
 
Ska nog göra mig iordning.
 
Herrå :)


Fixade mitt foto.
va tycks? ;D



Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0