Nationella prov, Cosplay planner mm

Good Afternoon/evening.
 
Just nu sitter jag bara och skriver det här blogginlägget och lyssnar på The lazy song och sjunger med. Hehe
Men jaja :)

Jag hade mitt första Nationella i Svenska idag. Det var läsförståelse. Jag hatar Läsförståelse. XD
Men ja..
Hoppas det gick bra :) och på fredag är det ett till nationellt prov i svenska (skriv delen) :)
 
Då får man ha dator och skriva på. Det blir skönt. Skriver faktiskt hellre på datorn än på papper. (i 3 tim och 20 minuter) Hehehehe
 
<3
 
Men ja. Det är bara 2 veckor kvar tills jag MÅSTE ha packat klart typ. För på freda är det exakt 2 veckor kvar tills jag och Daniella are going to LINKÖPING för att gå på Närcon Vinter.
 
Min Cosplay lista :
 
 <--- <3


<--- Megurine Luka <3

<-- Miku Jinsei Game <3

<-- Gumi Panda Hero <3


Japp :)
Det här är vad jag ska cosplaya som :)
Kan komma upp fler saker också XD
Hehe <3
 
 
 
men ja .)
Nu ska jag nog återgå till mina läxor (som ska vara inne imorgon)
Ha en bra dag <3
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0