Heej :)

Heeej!!
Den här skoldagen var kort! Jag hade sovmorgon som vanligt till klockan 08:50 och sen började min första lektion 10:25 och sen hade jag lunch, sen No och sen slutade jag för våran Träslöjdlärare var sjuk så vi slapp Elevensval.

Så just nu sitter och och bloggar lite men snart så ska jag skriva vidare på mion produktskrivning som ska vara klar idag för jag tror inte jag hinner så mycket imorgon. Men ja.
 
Imorgon ska jag tillbaka till Mamma för att sova där tills fredag och då kommer Daniella också över och ska sova där. För vi ska upp tidigt på fredag för att hinna med tåget ner till Linköping för att vi ska gå på Närcon Vinter.
 
Jag ser fram emot det riktigt MYCKET! <3
 
 
Men jah, jag fick A på senaste matte provet, men det var en fråga jag inte hann göra och jag FUCKADE UPP på den frågan så nu får jag säkert bara ett B. För jag skrev något konstigt grejs när jag igår, när jag gick hem, kom på hur man skulle räkna ut det. Jag känner mig så dum.
 
Okej, men vecka 15 så får vi veta om vi kom in på Gymnasiet eller inte och jag är orolig över det. För mina senaste betyg var bara 195 poäng och jag tror jag behöver högra för att komma in på min linje. Men jaja..
Shit happens...
 
 
Men ja.. Nu ska jag nog jobba med produktskrivningen.!

Ha det så bra allihopa som läste denna onödiga lilla inlägg. x3



Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0