I dunno wat to say

Heeej! Jag tänkte skriva lite mer i bloggen nu. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, haha.
 
Men jag kan ju börja med Skolan.

Jag har gjort en överenskommelse med mamma, och den handlar om att jag ska få högre betyg och då får jag åka på Foxcon som är ett konvent i Örebro och det vill jag fruktansvärt gå på FÖR många kompisar kommer gå där och så vill jag cosplaya bland andra som också cosplayar. Så jag ska verkligen försöka! Och det ska Teresia hjälpa mig med, för imorgon så kommer Teresia över och ska sova över OCH vi ska hjälpa varandra med läxorna och sen dessutom så ska hon testa spela Okami och sen ska jag visa henne Filmerna Jönssonligan XD haha 

Men jah, jag sitter typ varje dag och planerar vad jag ska köpa och nu tror jag att jag kommit fram till det ^^''' Hehe
Stackars Envy, jag köper inte dig ^^ MoHAHAHHA!! XD

Men jah, mer har jag inte att säga just nu. Måste städa lite nu innan imorgon och så måste jag vakna upp för övningskörs testerna idag ^^''' FUCK THIS XD Haha
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0