Blandat

Min kompis Teresia sov över här under natten och hon kom hem till mig klockan 12:00 för vi hade tänkt plugga matte och So. Ingenting blev typ gjort förutom 2 delar av 3 i matten och sen inge mer. Men kul som fan hade vi! Vi åt glass och speciellt så gick vi ut med Sotis och tog upp henne till Bergetskolan där hon fick springa fritt. Jag älskar att se när min lilla flicka har kul utomhus. Jag tror hon alltid kommer ha spring i benen även när hon blitt pensionär!! <3 ''Förlåt Sotis. Men det är en komplimang'' ;3
Jag själv sitter just nu och tittar på Walking Dead season 2 För första gången!! Visste inte att man kunde se serien på datorn. Tack Helin <3
Jag sitter också och skriver klar EU-papperet för So.n För jag måste ju höja mina betyg if you know what i mean ;3 I want so desperatly go to Foxcon! Och såklart att få komma in på naturvetenskapliga djurvården i rättvik! Jag är en stark tjej mes högt själförtroende!! (ibland) så jag kan klara det!

Sen idag så kom Helin upp för att vi skulle påbörja våran Live Action! Det var kul att döda Helin xD Men det var väldigt komplicerat ^^'' Jag lägger upp en länk på FB sen så ni kan se den.

Nu lite bilder!

Myyyy precious <3

Snapshot från Live Action videon!
Im killing my friend!! OwO

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0