Blandat och ny önskelista =3

Tjohej på er =)

Tänkte skriva lite nu. Först och främst vill jag säga att jag har ändrat min önskelista lite mycket xD

Hittade massa annat som jag vill ha. Kommer en lista nedan.


MEN JA! Imorgon har jag prov i Teknik. Det är det avgörande inom Teknik-betyget. Jag har missat några lektioner men jag kommer nog klara det här provet tillräckligt bra. 
Pappa försökte hjälpa mig med matten, men han krånglade till allting jag kunde men han hjälpte mig lite. 

Gunnar ska kanske förhöra mig på Tekniken sen när jag pluggat lite mer. Hoppas det kommer gå bra på provet.

VECKA 50!! När det blir vecka 50 så kommer jag vara överlycklig =3

Då ska jag och Teresia åka till Steirnhööks gymnasiet och vara elev för 2 dagar :D <3
 
ÖNSKELISTA!

ÄLSKAR VINGARNA!
http://viewitem.eim.ebay.se/Black-Grey-Womens-Angels-Wings-Cotton-Hoodie-Zipper-Zip-Sweatshirt-Jacket-Coat/300799388052/item    PRIS : 141.31 KR 
 
 
HITTADE EN BILLIG VERSION AV DEN HÄR :D
http://viewitem.eim.ebay.se/EE0030BK-VOCALOID-Kagamine-Rin-Colorful-x-Melody--Cosplay-Costume/251173160461/item
PRIS - 605 KR :D

HITTADE DEN OCKSÅ BILLIGARE OWWWO  (Vanligaste priset 1500 kr )
PRIS NU - 538 KR
http://viewitem.eim.ebay.se/VOCALOID-2-Camellia-Gumi-Megpoid-cosplay-costume-Any-Size/220851589606/item

SEN VILL JAG HA ROLLER COASTER TYCOON 3 !!
Kan köpas på CDON för typ 69 kr

Sen vill jag ha Amnesia the dark decent ( ett dataspel som är skräck >=D )

Sen vill jag ha Walking dead (spelet till PS3 ELLER PC )


SEN VILL jag ha anime saker >w<

ANIME SERIER PÅ DVD !
(fullmetal alchemist brotherhood ) ( Highschool of the dead)  (Clannad)


SKRIV TILL MIG VAD NI ÖNSKAR ER !! :D
 
<3



HA EN TREVLIG DAG!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande :D


Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0