Pyssel

Igår tittade jag på filmen Thor. Men när den var slut var klockan bara halv 10. Så jag bestämde mig för att pyssla lite. Så jag bestämde att jag skulle gör Miku Hatsune's Headphone och Idag blev jag klar efter jätte mycket hårt arbete ( Knappast liksom ).
Ena Sidan av den :3
HELA :)
BLev väldigt nöjd för att bara använda en svart karong, lite lim och tejp.
Haha..

Sen mina gamla hörlurar som jag klippte bort sladden på ( DOm var ju trasiga ändå )
Ska snart gå bort till mamma och hämta idrottskläder och när jag kommer tillbaka hit så ska jag titta vidare på 
GDW.
Men nu måste jag gå.. Baaaai

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Pyssligt :)

2012-03-04 @ 15:34:36
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0