utmaning

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Öh... Jag venne :O
Var ju 4 år då XD

2. Vad gjorde du för 1 år sen?

Gick i skolan !

3. Fem snacks jag gillar:

Lösgodis.
Chokladkakor
Läsk
Glass
Chokladpudding XDDD

4. Fem sånger jag kan hela texten till:

World is mine - Vocaloid
Everybody - Backstreets boys
Period . Chemistries
Everytime we Touch - Cascada
Lillium - Elfen lied

5. Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär:

Köpa Coslpay
Köpa PVC Figurer .3
Ge en massa pengar till djur räddning och fattiga barn .3
Köpa Pocket Manga
M.m

6. Fem dåliga vanor

Prata
Dansa när jag inte borde
Bita på naglarna ;OO
Tänka på vad jag tänker på XD
Gnugga ögonen XD

7. Fem saker jag gillar att göra:

Titta på manga
Dansa till japansk-anime musik ( Vocaloid )
RITA Och Skriva :3
Titta på Trassel, Ensam hemma, Elfen Lied mm .3
Umgås med familj och vänner .3

8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:

Gamla kläder
långa kjolar XO
Kalsonger XD ( Om inte jag skulle få en son så D: )
Rosa afro peruker XD
Hippokläder :o

 

9. Fem favoritleksaker:

Mobilen
Datorn
Böckerna :D
Papper med pennor :3 ( Alltså rita )
Smycken .3

10. Fem personer jag vill ge den här utmaningen till:

INGA !! :O
Vet inga som har blogg förutom Madde :p

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0