Sjuk >:(

Jag har varit sjuk sen i lördags, eller jag började känna mig krasslig sen dess..
Jag har varit sjuk tills idag.. Men jag mår mycket bättre efter all vila men jag är inte fullt återställd.. MEN JAG HAR BESTÄMT Att jag ska till skolan imorgon :3

Hoppas jag kommer må bättre då :D

Jag ligger ju lite efter med prov, läxor och så men ja, jag kommer säkert ta allt som jag har imorgon då XD

typ talet skulle jag KANSKE göra imorgon sen har jag HKK Läxa och sen ska jag fråga min matte lärare om jag kan få göra provet på lektionen.. Jag kan ju de tillräkligt bra.. Men ska plugga lite snart ändå så det verkligen sitter :)

Engelskan kommer jag nog ta nästa engelska lektion eller så.. Hoppas jag inte behöver  sitta i matsalen.. Så jävla tråkigt, iallafall efter man varit sjuk så man hostar.. DÅ EKAR det jöö... D:

Jag och mamma har typ skapat ett WordFued krig med varandra.. Vi spelar typ hela tiden och jag vinner ibland och mamma vinner lite mindre än ibland XD
Hehe.. X3
Okej.. Skojade bara.. Vi vinner typ lika mycket så mamma tror jag fuskar :OOOOO

Men nu ska jag plugga lite... 

BAII På er :3

FICK BARA LOV !! ALLTSÅ TITTA HUR KNÄPP HAN SER UT ATT VARA xD HAHAHAHAHA...

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hehe kul att mamma tror du fuskar :-P

2012-01-25 @ 15:30:21
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hehe kul att mamma tror du fuskar :-P

2012-01-25 @ 15:30:42
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Cecilia

Sv: Haha. Minns knappt jag (grimastävlingen). :D



Mamma = Dålig förlorare? ;)

2012-01-29 @ 21:08:49
URL: http://belial.blogg.se/

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0