2012

Jaha.. Nu har 2011 gått mot sitt slut och nu har 2012 trätt in genom dörren. :)

Hoppas alla hade en underbar Jul med många fina julklappar och trevlig släkt. :)
Jag hade iallafall en underbar jul :D

Jag fick allt jag önskade mig.. :)
( Fattades typ 5 grejer bara ) ;D

Jag Fick :
Av Mattias - FMA Klocka, FMA smycken :)
Av Madde och William - Tröjor :)
Av Mormor - Pengar :)
Av Mamma och Gunnar - Manga affisch, Elfen Lied Complete Serie, Huset Anubis Säsong 4, BH :)
Av Johanna - Örhängen :)
Av Pappa - Twillight Complete Serie ( Inte Breaking Dawn ), HArry Potter 7 del 2 :)
Av Linda, Farmor, Farfar, Danne - Allt-i-en skrivare, Ritplatta, pengar.  :)

GLÖMDE SÄKERT NÅGOT D: Jag är väldigt trött just nu så ;D





MIN SERIE :

Jo, Min serie ( KOKORO ) går det inte särsklit bra för D:
Jag vet liksom inte hur det ska gå.. D:
Har en massa förslag men jag vet inte vilket jag ska använda D:

* Hon mördar sin pappa när hon var 14 år och sen flyttade hon hem till sin storebror.
Hon började i skolan och sånt och ingen vet att hon mördade hennes pappa. Men sen ! Ser hon sin bästa kompis kyssa killen hon gillar och blirr " Galen " och dödar allt och alla typ D:

* På kvällen mördar hon allt och alla som kommer ivägen och på morgonen glömmer hon allt D:

* Hon "Förvandlas " Till en "ELAK" Kokoro när hon blir arg. Hon börjar mörda en massa och sånt, sen när hon känner sig " Klar med mördandet " blir hon den " Snälla " kokoro och glömt allt D:








TREVLIG KVÄLL !! :D


Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0