2 nya serier !

Jaha.. Nu har man sätt på 2 St andra anime serier. Dom var skita bra :3
Ginga Nagareboshi gin var ju iallafall bäst.. Den kändes på något vis mer verklig.. :O och sen var det ju mer känslor i den. Men Ginga densetsu weed var ju också bra men inte bättre XD
Jag har nog aldrig gråtit såhär mycket i hela mitt liv D: Första serien grät jag ju vid slutet och den här började jag typ redan efter 3 avsnittet O_O

Dom här serierna har helt klart hamnat på min top 5 lista :3

1. Elfen lied OCH Ginga Nagareboshi Gin ( Kunde inte välja en första plats )
2. Ginga densetsu weed
3. Highschool of the dead OCH Fullmetal Alchemist
4. Dokuro Chan
5. School days och Kirepapa :3

Men nu ska jag ta och sluta upp med att snyfta ihjäl mig.. Ska fortsätta rita på min serie XD

Men jag tror jag håller på att bli förskyld. Har AP ONt i halsen och sen snuvar jag hela tiden.. Fryser också :(((


Riki från Ginga nagareboshi gin
Kaibröderna från Ginga Nagareboshi
Weed från Ginga densetsu Weed
Gin från Ginga nagareboshi gin
John från Ginga nagareboshi gin.
Ben från Ginga nagareboshi Gin
Smith från Ginga nagareboshi gin


VILL LÄGGA UT FLER PÅ DOM :D

Men nu ska jag rita.. ha en trevlig lördagkväll :3

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Ser ut som serien Silver Fang.

2012-01-21 @ 23:29:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0