Jaha.. Länge sedan.. tror jag

Ja, Imorgon har jag No-prov men jag vill inte säga något än om hur jag tror det går. Hoppas mamma kan hjälpa mig med att plugga lite.
Jag fyller år om  1 och 1/2 månad och jag funderar jätte mycket på vad jag önskar mig.
Vill ju ha ( Mest ) Manga grejer som tillexempel kläder.
Men jag vill också ha ett skräckspel som heter Amnesia :DDDD Verkar skit kul. Sen vill jag ha ett Duntäcke. Har ett sånt hos pappa och jag vill ha ett sånt hos mamma också .3
Sen vet jag inte så mycket mer. Men det är ju flera dagar kvar så. Hinner väl komma på mer eller ändra mig. Men jag mår ju super bra också. Mamma sitter och pratar med Madde nu och jag sitter i köket vid datorn och ska snart börja plugga.
Jag hoppas alla mår super bra också fr nu ska jag plugga lite och sen jobba lite på videor XD

här är en av klänningarna jag vil ha.. Man får med en massa saker också.. :3 
Den e skit gullig ;D

Sen vill jag ha den här också ! :D
Den e skit gullig med .3

AMNESIA Spelet ! :DDDD <333333


Jaja.. Baaii ! .3

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0