Jag Önskar..

Jag önskar jag vore miljadär för då skulle jag försöka göra allt för att hjälpa djuren.. Som t.ex Hemlösa hundar och Katter. :,,,,,(
Jag, Helin, Johanna, Luul och Teresia har snart startat en grupp på orsaskolan som är helt emot djurmisshandel.
Jag har fixat gruppen på FB Och samtidigt tittat på videor så jag sitter här och gråter. Det är hemskt. 
:((

Orkar inte ens äta frukost för att jag hela tiden tänker på det.. :(((

FAN TA ALLA JÄVLAR SOM MISSHANDLAR DJUR SOM ÄLSKADE ÄN INNAN MAN BÖRJADE MISSHANDLA DOM :((

DOM KAN GÅ OCH RUTNA :((((((((((


R.I.P Alla underbara djur som fått lov att leva såhär och sedan dött :(

Stackars djur som lever såhär. :(

Hoppas alla misshandlare bara försvann..

Det är en av mina största önskningar.. ATT ALL DJURMISSHANDEL FÖRSVANN..

Det här säger alla från gruppen på orsaskolan.

Djuren kommer föralltid finnas i våra <3

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0