R.i.p Min kära peruk :(

Min Peruk är typ trasig :(

Den är tovig typ överrallt och sen är den hur fluffig som helst. 


Mamma försökte kamma den igår. Det blev ju lite lite bättre men den blev fluffigare ;O

Skulle ha tagit Gumi oeruken ist.. Den e inge lång ;O

x)


Tack mamma för att du försökte ! <3

Jag när jag cosplayade från Matryoshka när jag var sjuk..

Goda tider med min peruk =>
Fast jag kan ju fortfarande ha den.. Behöver ju liksom bara kamma topparna och sen trycka ihop den där fluffet är.. Den var ju lite ruffsig på min fest men jaa XD

Hehe <3

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Blöt peruken och tvätta med balsam (ENDAST) blåstorka och dra den sedan med plattång så får du den tillbaka i sitt ursprungliga skick. :)

2012-04-21 @ 11:05:11
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0