Födelsedags-dagen !xD

Födelsedag idag ! <3
Grattis brorsan ! <3
Grattis Tenshin ! <3 ( Min karaktär )

Grattis Mig själv ! <3
Jag hade en underbar dag igår med Helin, Teresia, Emma och Dagg <3
Tack så mycket ! :3
Det blev tårtätning och banankaka ! <3
MUMS !<3

Sen fick jag än massa fina presenter :D <3
Tack så mycket ! <3
Sen fick dom testa min peruk.. Haha.. Det var kul :)

Speciellt när dom skulle sätta på hårnätet och dom sprang runt och skrattade åt varandra xD

Haha !
Fast jag känner inte att jag fyller år idag bara för att det inte hänt något ;______;
Bara att några sagt grattis men sen någon gång vid 3-4 kommer kusinerna och farmor upp hit och det blir nog mer tårta och banankaka ! <3
Tack mamma för väskan ! <3
Tack Gunnar för att du skickade efter peruken ! <3
Tack Dagg för din lilla presentpåse med massor av fina grejer ! <3 ( Använder typ allt just nu xD )

Tack Helin för den fina björnen ! <3
Tack Tessie för den fina vodoo dockan ! <3
Tack Emma för pengarna ! <3
Tack till er allihopa ! :D
Men nu ska jag rita och sånt ;O

Hehe .3
Baibai <3

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0