NY VECKA IMORN !

Nu har jag börjat titta på FMA ( Den gamla serien ) Igen och jag är på avsnitt 16. men avsnitt 13 är fan bäst XD Black Hayate och Fullmetal alchemist vs Flame alchemist i ett avsnitt.. HAHA !! XD

Längtar tills imorn. En ny vecka, Slöjd ( Men syläraren är sträng ) sen kompisarna ofc :3

Sen har jag köpt 2 nya FMA pockets :D Det är 12 ( När dom får reda på vem som är wrath XD ) Sen 17
( när dom träffas sloth :D ) AA !! Sjukt taggad att läsa klart det men jag måste läsa vidare på boken Godnatt mister Tom som vi har i läxa. Är på kapitel 15 och jag måste läsa till kapitel 18 innan fredag. Men det klarar jag lätt. Säger vi iaf :)<3
Mina nya pockets ! :D Här har ni dom :3

Sen köpte jag en Teckna manga av Jane Löfgren eller vad hon nu hette som har hjälpt mig
mycket med att komma på karaktärer till min bok :) <3

MEN NU SKA JAG SKRIVA VIDARE PÅ DEN !!! BAAI BAII ! <3

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0