haaaaaaai

Jaha.. Nu har jag sätt klart på manga serien Highschool of the dead. och den var spännande ! Men vill ha ett bättre slut
KALENDER
Imorgon ( Onsdag  ) Slutar jag efter matten men jag måste först göra omprov på Matten. Men jag tror jag klara det XD
Torsdag Ska jag till teatern i Falun och titta på spelman på taket till klockan 00:00 O_O
Fredag LEDIG !!
Lördag Mot örstersund och boda borg :D
Söndag Hem från östersund :(
Måndag Halloween fest hos Teresia
Tisdag Hem från teresia
Mohahaha XD

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Lust att ses på torsdag? Vem ska du hit med?

2011-10-25 @ 20:56:40
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0