DIKTER

BLEV SUGEN ATT KOPIERA NÅGRA DIKTER !! ^^ <33


Det är mer på hur mitt humör är just nu XD



Ditt namn

Jag skriver ditt namn i sanden men vattnet tar det.

jag skriver ditt namn på en sten men vinden tar det.

Jag skriver ditt namn på ett papper men elden tar det.

jag skriver ditt namn i mitt hjärta och där kommer de stanna för evigt

 

Kärlek

Jag vill vara en tår

Jag vill födas vid ditt öga

Jag vill färdas nerför din kind

Jag vill dö vid dina läppar

Jag vill alltid vara din...

 

Varför?

Varför röka när man kan supa?

Varför supa när man kan knarka?

Varför knarka när man kan dö?

Varför dö när man kan leva?

 

Tår

Om du var en tår i mitt öga,

skulle jag aldrig gråta,

för då skulle jag förlora dig.

Kärlek

Vet du att du är söt när du ler? 
Att jag smygtittar på dej. När du inte ser? 
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt? 
Att jag drömmer om dej varje natt? 
Vet du hur ofta jag tänker på dej 
Att du med glädje fyllde hela mej
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär? 
Att det är dig jag håller kär? 
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå? 
Att jag önskar att det för alltid kunde va vi två! 
Vet du att jag älskar dej?

 

Tänk

Tänk dig en vinter utan snö
Tänk dig en höst utan blåst å tö
Tänk dig en sommar utan havets glitter
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter

Så känns de för mig en sekund utan dig

 

 


Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0