PROBLEM :O

Nästa vecka på tisdag ska alla sjuor cykla till mora för att titta på någon rättegång..

Men det kan ju inte jag.. Min cykel är ju trasig.. Låter illa, Bromsen är trasig :O

Så jag ska fråga om jag får stanna i skolan och jobba istället..

20 % Chans att jag får det -.-



Men nu är det bara 26 dagar kvar tills skolavslutningen och grönalund..

Jag vill verkligen testa åka extreme och jetline men jag har aldrig vågat.

Men på skolavslutningen ska jag inte gå.. för jag tror man inte behövde det...

bättre om jag sover ut XD

Men jaha... Skriv till mig på fb om ni tycker jag ska åka extreme och jetline..

Puss och Kram :D

Kommentarer

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0