Yeey

Imorgon blir det av mot grönalund !!!!!!!!!!

Yeep ska till grönan imorgon med skolan..
Jag kommer gå där med Sandra <3 Jojo <3 och POSSE <3 :D

Vi kommer vara det coolaste gänget har jag bestämt XD

Ska köpa attrakionsfoton som jag ska lägga upp på facebook och kanske någon här XD


LÄNGTAR !
Men nu ska jag duscha sen ska jag packa !! :D


BLU-RAY SUCK !!! .:.


Jag köpte min favofilm på Blu-ray men nu helt plötsligt behöver jag
en blu-ray spelare för 1000 Xo
FUCK YOU BLU-RAY !!!! :'(


Sen glömde jag skriva :

JAG FICK AV MAMMA OCH GUNNAR EEN APSNYGG JACKA SOM JAG ALLTID VELAT HA
MED HUSKYS XD <3333333333


TACK MAMMA OCH GUNNAR ! :D

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hehe, alltså hur kunde du köpa den på blu-ray? Förstod du inte att det var speciell spelare för de? Du kanske kan låna mamma och Gunnars. Lägg upp bild på jackan förresten.

2011-06-15 @ 23:56:22
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Just ja, ha så kul på gröna lund imorgon nu då :D

2011-06-15 @ 23:56:47
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0