Rast + Prov + Jul

Jaha... Det var längesedan jag skrev här D:
Men ja... Imorgon börjar kreaktiva veckan och nu äre inge mer skolarbete ! :D <3 YIPPPEKAJO
Men jag måste ju fortfarande gå och ha bild i 5 timmar varje dag ( FÖUTOM HELGEN )
Sen imorgon TROR Jag vi får veta vårat betyg.. Men jag tror jag får E - D För jag har inte pluggat särskilt mycket under den här terminen fören i slutet D:
Sen äre Kulafton nästa vecka XD
Men jag köpte julklapparna till Kulafton redan typ förra månaden ;D <3
Japp :) <3
Godjul på er. Tror inte jag kommer skriva så mycket mer XD
JO !! Jag, Johanna och Felicia såg en sån där STOR Kartong nere i källaren ( på skolan ) Och jag hade lust att hoppa i och då gjorde jag det.. Sen kommer Felicia och hoppar i medans Johanna sitter på en bänk lite längre bort.. SEN Kommer Johan och TObbe ! O_O Vi fick ju panik men vi hade ju stängt in oss i kartongen och vi satt helt knäpptysta med munnen full utav skratt och sen börjar Felicia skratta och Johan trycker ner kartongtaket och vi får panik XD
Lite längre fram kom någon slags vaktmästare och säger - Jag tänkte ta med den där till soptippen. Och då skrattade jag och hoppade ur.. medans felicia och Johanna satt på den där bänken.
När jag hoppat ur försvann han ut genom dörren och jag och Felicia gömde kartongen inne på toa och vi började garva ännu mer XD Och när han försvann igen tog jag och Felicia in den till vårat lilla " Hemliga " Rum och gömde den där... En av dom roligaste rasterna var idag XD

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Johan och Tobbe är dom vuxna eller som dig :-p.



Kul du har roligt i alla fall ;-).

2011-12-14 @ 22:14:32
URL: http://www.saramadeleine.se

Innan du kommenterar tänk på:
* Inte spamma
* Om du inte har något snällt att säga. Säg inget alls.


Namn:
Kom ihåg mig?

Emälj: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0